Oferta   Cennik   Promocje   Zamówienie   Domeny   Pomoc   Kontakt

parkowanie
domen   - 0
.

 rejestracja  >>> więcej

serwery  wirtualne      
          konta    e-mail
Poczta | MailAdmin | WebAdmin 
Visible  
 

Nowe serwery wirtualne.

Visible-start

Serwer WWW na Twoje strony
Własny serwer poczty
Możliwość umieszczenia własnej

domeny lub bezpłatnej w li.pl

Samodzielne zarządzanie

ftp i kontami e-mail

...i dużo więcej ...

miesięcznie od  15 pln

[więcej danych]


Visible-standard

25MB na strony WWW
50MB na Twoją pocztę
Samodzielne i łatwe zarządzanie

ftp, domenami i kontami e-mail

Szybka pomoc w każdym problemie

miesięcznie od  20 pln

[więcej danych]


Visible - plus

Serwer poczty - 100MB

Serwer WWW o pojemości 50MB
Własna lub bezpłatna domena
Samodzielne i łatwe zarządzanie

z każdego miejsca przez WWW

Opcja - sklep internetowy

miesięcznie od  30 pln

[więcej danych]


Visible - mail

Serwer pocztowy 150MB

Dowolne nazwy kont e-mail

Serwer WWW o pojemości 10MB

Samodzielne i łatwe zarządzanie

z każdego miejsca przez WWW

Własna domena lub w li.pl

miesięcznie od  30 pln

[więcej danych]


Więcej opcji w cenniku...

Dodatkowe usługi, konta pocztowe za mniejszą cenę, powierzchnia dodatkowa do wykupionego serwera,

sklep internetowy i dużo,

dużo... [ więcej ]

 
[ <<< ]     Pomoc - Poczta
 

Najczęściej zadawane pytania przy konfiguracji serwerów pocztowych .

II. Konfiguracja, modyfikacje i zarządzani kontami pocztowymi.

1) Jak mogę założyć nowe konto pocztowe na moim serwerze?
2) Jak powinienem skonfigurować program pocztowy instalowany na komputerze (np.Outlook Express) aby móc odbierać pocztę ze Swojego konta?
3) Jak mogę zalogować się do mojego konta przez program do odbioru poczty przez WWW?
4) Dlaczego nie mogę zalogować się do Swojego konta i ściągnąć poczty poprzez program pocztowy?
5) Czy mogę ustawić dla mojego konta opcję typu "wakacje" (automatyczną odpowiedź na otrzymanego e-maila)?
6) Jakie są moje adresy POP3 i SMTP?
7) Ochrona przed wirusami.
8) Automatyczne dodawanie adresów do listy pocztowej.

9) W jaki sposób działa lista pocztowa?

10) jaki sposób można dodawać adresy e-mail do listy pocztowej wprost z mojej strony www?
11) W jaki sposób skonfigurować program pocztowy, aby wykorzystywać SSL?


1) Jak mogę założyć nowe konto pocztowe na moim serwerze?
    Przy instalacji serwera automatycznie zakładane jest konto e-mail: postmaster@nazwadomeny.pl  . Aby założyć na serwerze dodatkowe konto np. biuro@konkretnadomena.pl należy:
a) w przeglądarce połączyć się z programem HostAs: http://as.konkretnadomena.pl (hasło podane przy zakładaniu domeny - można zmienić w programie administracyjnym)
b) dodać nowe konto w programie
Po tej czynności konto istnieje już fizycznie i można z niego odbierać pocztę np. przez WWW lub Outlook Express.

2) Jak powinienem skonfigurować program pocztowy instalowany na komputerze (np.Outlook Express) aby móc odbierać pocztę ze Swojego konta?
    Aby odbierać pocztę z serwera przez program pocztowy należy przy nazwie konta wpisywać zawsze:
   konto@mojadomena.pl

szczegóły >>

3) Jak mogę zalogować się do mojego konta przez program do odbioru poczty przez WWW?
    Aby zalogować się do konta przez program do odbioru poczty przez WWW (program pod adresem http://poczta.domena.pl) należy podawać:
Nazwa konta: konto@domena.pl (pamiętaj aby wszędzie wpisywać pełną nazwę konta: konto@domena.pl)
hasło: ******** (hasło właściwe dla tego konta)

4) Dlaczego nie mogę zalogować się do Swojego konta i ściągnąć poczty poprzez program pocztowy?
    Powodem może być:
a) źle wprowadzone hasło (jeśli zapomniałeś hasła zmień je w programie HostAs) lub jeśli nie masz takich uprawnień napisz do administratora serwera admin@li.pl
b) źle skonfigurowany program do odbioru poczty (pamiętaj aby wszędzie wpisywać pełną nazwę konta: konto@domena.pl)
c) domena nie jest jeszcze przeniesiona na serwer (poczekaj aż zostanie zmieniona delegacja domeny)
d) korzystasz z dns byłego providera u którego domena nadal jest wpisana w konfiguracji (usuń dns byłego providera)

5) Czy mogę ustawić dla mojego konta opcję typu "wakacje" (automatyczną odpowiedź na otrzymanego e-maila)?
    Tak. Aby ustawić taką opcję należy ją odpowiednio skonfigurować w programie HostAs.

6) Jakie są moje adresy POP3 i SMTP?
    W przypadku każdej domeny (np. domena.pl) na serwerze serwery SMTP oraz POP3 mają postać:
SMTP: domena.pl (li.pl)
POP3: domena.pl (li.pl)

7) Ochrona przed wirusami:
    Na wszystkich kontach e-mail obsługiwanych na serwerach zainstalowane jest komercyjne oprogramowanie skanera antywirusowego. Działanie programu polega na wykrywaniu wirusów i ich automatycznym usuwaniu. Po usunięciu takiego wirusa zarówno do odbiorcy jak i nadawcy wysyłana jest informacja o zawirusowanej poczcie zawierająca dane nadawcy oraz odbiorcy wiadomości. Baza wirusów skanera uaktualniana jest nawet kilka razy w ciągu dnia w związku z czym daje on 99% skuteczności. Skaner jest automatycznie włączany dla każdego konta w związku z czym nie jest konieczne zaznaczanie dodatkowych pozycji w programach administracyjnych. Powiadomienie o zainfekowanej poczcie wysyłane jest z konta postmaster@glownadomena.pl .

8) Automatyczne dodawanie adresów do listy pocztowej:
    W ramach każdej z domen możliwe jest (po wykupieniu takiej usługi) uaktywnienie listy pocztowej (automatu do rozsyłania e-maili jednocześnie na wiele kont). Zakładanie listy odbywa się z panelu administracyjnego as.danadomena.pl. Aby uaktywnić automatyczne dodawanie kont do listy należy zaznaczyć tą opcję przy zakładaniu listy.
Dodawanie kont może odbywać się na dwa sposoby:
1) wysłanie przez użytkownika pustego e-maila z tematem: "subscribe" (koniecznie małymi literami) na adres listy
2) przez stronę i umieszczenie na niej odpowiedniego okna do dodawania adresów e-mail:
- należy w treści strony umieścić odpowiedni kod przesyłający e-maila z tematem "subscribe" na adres listy.

Wypisanie się użytkownika z listy jest możliwe po wysłaniu przez niego z danego adresu pustego e-maila z tematem "unsubscribe" co należy zaznaczyć w wysyłanej wiadomości.


9) W jaki sposób działa lista pocztowa.
    W programie administracyjnym istnieje możliwość moderowania list pocztowych:
a) lista otwarta: na listę można pisać z dowolnego adresu e-mail,czyli e-mail wysłany z dowolnego adresu zostanie rozesłany do wszystkich zapisanych na listę
b) lista zamknięta: na listę mogą pisać tylko użytkownicy których adres znajduje się na liście, czyli wiadomość wysłana przez jednego z użytkowników trafi na wszystkie inne adresy e-mail wpisane na listę
c) lista moderowana: na listę mogą pisać tylko wybrane osoby których adres e-mail podany jest jako adres moderatora. Wiadomości z innych adresów są automatycznie usuwane i nie są przesyłane na żaden adres.

Przy wyborze listy należy zwrócić uwagę na to kto będzie użytkownikiem listy. Jeśli np. ma to być tylko lista do rozsyłania informacji do użytkowników należy wybrać liste moderowaną, na którą można pisać wyłącznie z adresu podanego jako moderator, listy z wszystkich innych adresów (np. odpowiedzi) są usuwane i nie otrzymują ich inni użytkownicy listy, jak to jest np. w przypakdu listy zamkniętej.


10) W jaki sposób można dodawać adresy e-mail do listy pocztowej wprost z mojej strony www?


   Przykład skryptu w pliku tekstowym pozwalający na umieszczenie na stronie okna subskrypcji subscribe.txt. lub przykładowy wygląd na stronie w pliku php:subscribe.php


Należy do pliku tekstowego wprowadzić własne dane:adres listy, dodatkowe parametry strony itp. oraz zmienić rozszerzenie na php lub html,htm po dostosowaniu do takiego formatu.
11) W jaki sposób skonfigurować program pocztowy, aby wykorzystywać SSL?


    Aby wykorzystywać możliwość przesyłania wiadomości za pomocą SSL należy dokonać odpowiednich ustawień w programie do odbioru poczty np. Outlook Express.
Przykład ustawień w przypadku Outlook Express:
1) ustawienia dokonuje się w:
Narzędzia / Konta / Właściwości (właściwe konto) / Zaawansowane
2)
a) Poczta wychodząca SMTP - port 465
x (zaznaczenie) - ten serwer wymaga bezpiecznego połączenia SSL
b) Poczta przychodząca POP3 - port 995
x (zaznaczenie) - ten serwer wymaga bezpiecznego połaczenia SSL
Uwaga: w przypadku programu Outlook Express 6.0 mogą wystąpić błędy przy konfiguracji usługi SSL.